Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Mar 13, 2011

surat untuk awak "baek kan saya".

awak..ingat tak masa mula-mula kita kenal dulu ? mesti la awak tak ingat kan..awak kan cepat lupa..even awak tua setahun dari saya tapi hakikatnya awak tetap tua..haha..ok2..saya serius. awak nak tau kenapa saya buang masa saya tulis surat ni untuk awak? mesti la awak tak tau kn? awak bukan nya ahlil nujum. ceh. saya pun tak tau kenapa saya buang masa wat mende alah nih. konon nak luah isi hati k0t. o0ps! sorila awak..saya bukan jiwang pun. tak romantik pun. saja nak pertingkatkan kemahiran saya tulis karangan..hahaha. xlawak pun.


awak..nape awak xnak kawan dengan saya lagi ? sedey tau wak..sebab saya kehilangan seorang kawan. even awak bukan la kawan yang baek.haha..tapi saya kesah..sebab saya kan baek..rugi tau awak kehilangan kawan sebaik saya..masa mula kenal dulu kita tak pernah tengok muka kan wak..tapi takpe..kita tetap kawan.. awak susah awk cari saya. awak sunyi awak cari saya jugak..aish ! awak ni takde kawan ke ? tulaa..sombong kot awak ni. naseb baek saya nak kawan dengan awak kan..baek kan saya.


awak..makin hari kita kawan kita makin rapat kan wak..saya sayang awak..awk sayang saya tak ? ape?? tak sayang! takpe wak.saya tak kesah..saya kan penyayang..sebab tu saya sayang semua orang..pelizz la..jangan perasan.saya bukan sayang awak sorang je. bila awak ada masalah awak cerita kat saya. even saya tak dapat nak tolong. sekurangnya saya jadi pendengar setia awak..kurangla beban awak kan.baek kan saya. tapi ada awak ucap terima kasih kat saya ? takde kan wak..awak ni tak belajar sivik eh dulu..ish.




awak..makin lama perangai awak tak selembut softlan dah..tapi takpe..saya tetap tahan.sebab saya kan selembut sutera. awak dah berani guna panggilan kasar dengan saya. sedeh sangat wak.. tapi takpe. saya tahan.sebab saya kan sekuat harimau. awak..kenapa awak suka maki saya.awak lepaskan semua amarah awak kat saya. ape ingat saya ni hati batu ke? tapi saya sabar je..baek kan saya..rugi awak tak nak kawan dengan saya.padan muka awak.


awak awak. semua orang kata saya gila sebab sanggup tahan dengan perangai awak. sumpah! saya tak gila. awak yang gila sebab maki orang tak tentu pasal..haha. awak memang gila. cuba awak pikir..kalau saya tak kawan dengan awak..sape nak kawan dengan orang gila macam awak kan? baek tak saya. awak.saya bukan nak puji diri sendiri..tak baek riak kan wak. saya bukan nak letak atau campak semua salah kat awak.
kita masing-masing ada kelemahan.maafkan saya.


awak..even awak tinggalkan saya..de saya kesah ? haha..memang saya kesah..tiga tahun wak saya tahan dengan perangai awak..mesti saya rindu nak dengar awak suara awak.sumpah! suara awak biasa jek. takde la sedap mana.saje je nak amik hati awak..baek kan saya. lepas ni mesti awak takde tempat nak lepaskan angin ahmar awak tu. tu la..sape suruh awak tak nak kawan dengan saya. nak jadi kawan saya tak? awak sakitkan hati saya tapi saya tetap ofer awak jadi kawan saya..baek kan saya.




awak..saya doakan awak dapat cari gadis yang tahan dengan perangai hot liau awak.. saya doakan awak bahagia dengan gadis tu. baek kan saya.. tetap doakan awak.senyum selalu yek.awak nampak tak hensem kalo tak senyum. ok lah awak. saya nak solat. awak jangan lupa solat tau. jangan lupa nasihat saya. even saya bukan siapa pada awak tapi saya saya tetap sayang awak. BAEK KAN SAYA!

6 komen kam0o:

yunZ said...

tengs..lalalalalala

yunZ said...

macam boboiboi pulak :P

Hanna Kerek said...

Salam , kesian awak kan . Saba lahh ye . Ade hikmah semua tuu :)

yunZ said...

maceh awakkk
:)