Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Jan 21, 2013

Dilema Cewek

Holla.

Angan aku yang konon nya mahu selalu menaip entri tidak kesampaian. Janji Ditepati. Bukan mahu ku canang parti konvensi. Aku belum layak mengundi. Kononnya. Ah apa aku melalut kini.

Aku punya komitmen. Aku tinggal di gua. Yang jauh dari rangkaian dunia. Banyak juga yang belum terkata dan terluah. Aku punya cerita untuk dikongsi bersama. Walau tiada yang membaca, ku peduli apa.

Aku punya rasa. Rasa macam muda mudi lain yang dah naik segala bulu yang ada untuk berkahwen. Haip ! Tak bermakna tu tandanya aku dah meghela. Cuma aku ni kesian kat orang tua yang tunggu cucu dari anak sulung mereka. Haha !

Tapi aku belum bersedia. Aku si dara yang masih mahu berjimba. Masih mahu bersosial sementara tiada dia. Err.. siapa ? Future husband la. Siapa ? Mana la ku tahu. Cepuk lelaju >,<
Matang? Siapa kata aku belom matang ? Ngaku ngaku !

Cuma aku perlu persiapkan diri aku. Tanggungjawab besaq tuh. Aku yang tak bekerja ni pun adik adik da demand macam macam. Alahai dikkk. Ni belum kahwin lagi. Mana nak layan suami, mana nak layan famili, mana nak layan anak anak nanti. Ok stop it. Kelaut dah.

famili sempurna. adess

Aku cuma mampu pesan untuk gades gades kat luar sana yang zone dilemma macam aku ni, 

"cuci mata habes habes dulu, once u ready just say Mak ! saya nak kawen !"

2 komen kam0o:

Cik NurulZaty said...

hehe.wah wah.
tu la. me too.
rasa mcam je nak kawen.
tpi calon xda, diri sndiri pon mcm x redy. belaja pon x abis lagi

makanyaa. tertunda lah hasrat di hari,.hehe

yunZatie said...

da pandai masak da lepas satu stage. tak gitu?