Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Jul 23, 2013

Terima kasih sudi komen.

Salam ramadhan.

Hai blogger sekalian. Dah lama sangat aku abaikan belog ni. Sampaikan aku sendiri pun ingat ingat lupa kata kunci belog ni. Haha ayat sekema. Last aku menekan papan kekunci pun awal tahun 2013. Ini dah masuk bulan 7. Alahai lama aku tak menaip. Kalau appointment dentist pun 6 bulan sekali tahu?

Sementara menunggu azan isya maka moleklah aku menekan nekan papan kekunci tab ni. Tak ada apa yang hendak dikongsikan. Semua cerita dan gosip banyak engko boleh baca kat belog superb yang lain. Aku cuma nak tiup semangat ramadhan untuk blog ni.

Cumanya aku harap ramadhan kali ni bukan ramadhan terakhir. Sama jugak macam harapan yang engko dengo bebudak lain ucap. Apapun terima kasih sudi jenguk sesaat then engko kelik butang tutup. And maaf jugak lama sangat tak menulis. Ini pun sebab ada blogger Tedi yang komeng. Ada la semangat skek. Kalo engko nak tahu sape Tedi tu engko carikla nama dia kat komen entri aku sebelum ni. sori aku cuma tahu dia blogger je. Femes ke tak aku tak tahu. Sori ya.

Alhamdulillah ada jugak yang sudi baca belog usang daif aku ni. Tenkiu.

Eh dah azan tu.

Yok !

0 komen kam0o: