Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Jul 3, 2012

Dah Nasib Badan

Salam sejahtera untuk kamo .

mo0d jiwang sambil dengar lagu cinta bersatu-liyana jasmay.

Kelip kelip mata tengok video klip LJ sambil membayangkan aku lah yang comel menyanyikan lagu tu. Ouh so suwey. 

"entri entri kau semua jiwang"
"ah gaya ganas hati jiwang"
"bla bla bla bla blaaa"

Nampak tak maksud tersirat disebalik bebelan mereka. Ya aku mempunyai hati yang lembut. Se ayu dan se sopan diriku. But this is not my point to write in this entry. =.='


Kalau korang tengok gambar orang kahwin apa kau rasa ?
Mesti hati kau akan tercuit rasa. Paling tidak pun kau akan cakap "huntonglah"
Kau akan membandingkan beruntongnya mereka yang sah dimiliki dan memiliki dengan diri kau yang masih ternanti nanti. Kau membayangkan adakah hari bahagia kau dengan si dia. 

Aku juga ada rasa begitu. Jujur kan. =.='

Tapi kau jangan sampai ada rasa perbedaan itu hingga menyalahkan takdir yang berlaku.
"kenapa aku tak begitu" "kenapa aku tak begini" "kenapa nasib aku begitu begini"

Ada sebab mengapa begitu dan begini. Ada kemampuan kenapa kau setakat begitu begini. Semuanya bersebab. Dan mungkin ada khilaf yang perlu diperbaiki. Bukan sahaja kau. Tapi juga aku. Bersyukur dan hargai apa adanya kamu :D



notajari : terima kasih awak <3

0 komen kam0o: