Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Apr 16, 2011

Segmen Weh! Aku Poyo Bila Aku..



setiap minggu aku join segmen pokcik zam ni. saja nak hilangkan bosan hujung minggu. aku tau walaupun aku tak dapat pape bila join segmen ni, aku dengan ikhlas tulus luhur hati saja join konon nak ambil hati pokcik zam. maklumla aku antara orang-orang penting yang memeriahkan belog pokcik zam ni. kalau takda aku tak berseri lak hujung minggu pokcik. malas nak cakap banyak banyak..orang kata "berdiam diri lebih baik dari berkata-kata" sebabkan aku ni budak baek so aku diam jek. haha. aku tak bangga diri cuma kadang poyo. tapi poyo sikit je. sebab aku kan baek.

notajari: aku kan baek.

5 komen kam0o:

Abang Zam said...

ahahaha...baek tu tak poyo eh? selalunye yg baek tu ebih poyo

hahaha! takut la tu..hehe..terima kasih, kalau tak muram lah pakcik di hujung minggu..hehe

thangs juin ok! nt abg review!

MissNadh said...

singgah bace tahap kepoyoan..huhu

izzad said...

singgah gak dari abg zam..:)

cik najihah said...

singgah datang dari SB :)