Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

May 8, 2011

apabila si dia berubah hati..

hai gadis cantek dan jejaka tampan !

entah kenapa aku rasa macam nak kongsi apa yang dalam kepala hotak aku ni dengan korang semua. entri entri sebelum ni bukan aku tak kongsi tapi semua yang aku pikir macam di ikat dengan rantai besi supaya tak terluah dalam bait kata entri. cewah. ayat aku memang tak leh blah kan ? haha. tajuk entri tu takda kena mengena sangat pun..kuikuikui..

lepas ni apa yang aku rasa aku nak luah je. aku tak nak simpan lagi. korang kan kawan aku. kan kan kan ? baek ngaku kalau tak aku luku. haha. :P so korang la yang kena baca luahan aku. nak dengar suara aku yang merdu perlukan kredit yang banyak pulak kan.. so tak perlu membazir. korang baca je. baru dapat latih kornea tu jadik pantas gitu. euww!

now.. im a new me !

0 komen kam0o: