Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

May 27, 2011

Aku Pernah Derita

buat jejaka keliru dan gades malu malu..

khamis malam jumaat. indahnya malam pada hari tu. ehem. mula la tu nak pikiaq bukan bukan. ngeh2.

malam ni mood aku bercekelaru. dengan neuron yang berselirat tambah hotak aku menggila. konon pakar dalam perhubungan cinta. padahal diri sendiri tah tercampak ke mana.seyes.minda cepat saja arahkan transmiter tuliskan bait kata. "kau macam pakar yun".aku cuma mampu gelakkan diri saja.haha.

sumpah.eh bukan aku terikut dengan gaya sepul baukari.bukan. kawan. aku bukan pakar dalam percintaan. aku. aku pernah gagal dalam laluan setthan itu. ya. banyak kali. cuma aku tak putus asa. itu benar. aku belajar dari laluan setthan tu aku matang.mungkin. aku akui memang aku sukar di ubah. tapi ada aku kesah.  aku tak takut gagal. aku terus mengejar. niat aku cuma satu : BELAJAR :

kamu kamu dan kamu. tanyakan aku macam mana nak dapatkan jejaka dan gades impian. dan aku aku aku. cuma boleh lontarkan idea dan pengalaman lapok aku. memang aku ketawa sendirian. kerna aku pernah lalui dan gagal dalam laluan setthan itu. ya. tapi hakikat sebenar aku tak se arif itu. aku juga derita. kamu. apa yang aku lontarkan entah berguna entahkan tidak. maaf.

cuma. aku tetap sedia dengarkan cerita kamu kamu dan kamu. asalkan kamu tak derita seperti aku.

0 komen kam0o: