Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

May 30, 2011

Love Confusion

jejaka solo dan gades sunyi..

Era penghujung bulan Mei.. bukan zaman kejatuhan sesiapa. jikalau ada masakan ku tahu kerna mindaku tak seaktif dahulu. bukan bermaksud aku kaku. keliru dengan identiti dan personaliti peribadi. ah. apa yang ku carutkan. sudah sudah.

Kamu sedang bercinta bukan.? YA. aku tolong jawabkan. aku sudah tau pasti ada antara kamu yang terbayang buah hati sekarang ini kan. :) wewettt.. haha. andai kamu dan pasanganmu sedang bergadoh, pasti dalam hati kamu sedang bersedih. ya kan? ouh friends..u can lean on my shoulder. :) baek kan.

Biasalah adat bercinta. macam makan aiskrim coklat. manes sangat tapi makin lama rasa muak. ::bagi aku:: bukan aku nak bandingkan percintaan korang yang hebat dengan coklat. TIDAK. aku pasti ada yang kata bercinta lagi maness n ada juga kata semanes coklat walaupun muak tetap tak menyakitkan hati. rileks kawan.

Dalam bercinta mesti ada suka duka. ya bila kamu sedang bergumbira. semua indah. tak perlu diceritakan di sini kerna pasti kamu ingat setiap detak masa bersama si dia. :) bagi kamu yang terluka dan berduka. "arghhhhh!!" ku tau andai diberi ruang untuk kamu lampiaskan rasa hatimu..jeritan itu yang kamu lakukan kan? di kala itu pasti kamu merasa keliru dengan cinta yang kamu miliki.

HAHA.

Ketawa itu sebenarnya untuk menutup rasa hati mu kan kawan. tidak mengapa. teruskan ketawa seandainya kamu berduka. gila kan bunyinya.namun, kamu tak kan tunjuk kan kelemahan kamu. ketawa itu lebih bagus.
ketawa sepuasnya. itu lebih bahagia.

"ah! aku benci kau..tapi aku cintakan kau"
"benci.benci.benci."
"kenapa kau buat aku macam ni..aku cintakan kau"

Inilah antara perkataan yang sering berlegar dalam pemikirin dikala kamu dan pasanganmu bergaduh. bila kamu bergadoh kamu benci si dia. kala kamu gembira tak terlintas sedikit pun perkataan itu kan. biasalah. manusia. hatinya sering berubah. begitu juga aku. cuma kita perlu ingatkan diri bahawa walau bagaimanapun si dia, kita yang memilih dia untuk menakluki hati kita.

notajari : aku akui aku juga kadang keliru dengan cintaku. =_='

3 komen kam0o:

apik pehe said...

uikk..jangan keliru..terus lah yakin..hehehe

yunZ said...

apek : ngeh2..yakinkan hati la ni. kuat kuat.haha

khuzrin : yaw dude :D