Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Jun 18, 2011

Kempen Jom Tutup Aurat :: mata adam hawa saling nakal ::

assalamualaikum.
jom tutup apa yang patut !

entri kali ni yun nak berbicara sesopan mungkin. eh bukan sebelum ni entri yun tak sopan mungkin kurang keayuan je.sigh. apa pun trimas kepada chiwi kerana telah mengetag yun. :D dan kepada rakan mr.Ano, saya akan sama sama jayakan kempen ini.

Hawa, Gades, Wanita, Perempuan, Anak dara, Janda.

Macam yang kita sedia tahu, la ni dah banyak  sangat pesen pesen untuk bergaya. kalau sapa yang pandai gayakan memang la lawa, cun n mantop gitu. rase nak tiru jek dowang pakai macam tu. tapi masih kurang berminat lagi. konteks menurtup aurat ni banyak. bukan sekadar kita bertudung n berbaju labuh sudah memadai. Belum. sebab apa? mungkin kita tak sedar pakaian kita terlalu ketat hingga menampakkan bentuk tubuh n mungkin tudung yang kita pakai sekadar menutup rambut tanpa menutup bentuk dada. kita semua tahu kan mata lelaki sangat nakal. bila mata dia dah start menjalar kat tubuh anda tanpa sedar mungkin dalam kepala hotak dia dah macam macam perkara nakal tertancap.anda suka? mungkin dengan pakaian seksi kita pikir dapat tarik perhatian lelaki. anda berjaya! tapi lelaki akan anggap itu sebagai pencuci mata. rezeki kata mereka. tak caya tanyalah sang arjuna sendiri. 

em0 style

Adam, Jejaka, Lelaki, Arjuna, Anak teruna, Duda.

Mungkin bagi lelaki bab aurat mereka tak terlalu renyah or susah. cuma dari paras pusat hingga ke lutut sudah mencukupi. kalau nak pergi mall tak berbaju pun takda salahnya. wow ! haha. Tapi benda senang pun ada sesetengah yang masih memakai boxer atas lutut. mungkin bagi mereka si gades tak tertarik or pikir apa apa. SALAH. Ehem ehem, yun nak bagitau satu rahsia kat kaum adam ni. ada sesetengah mungkin seciput dari kaum hawa berimaginasi tinggi seperti anda. mungkin imaginasi mereka tak terlalu jauh tapi itu sudah cukup membuatkan mereka tersenyum sendiri. hah..pikir sendiri beb.

o0ops !



notajari : diri ni masih perlukan bimbingan..

3 komen kam0o:

Mr AnOnymOUs said...

terima kasih:) Mr AnO follow cnie yer..

Mr AnOnymOUs said...

menarik entry nie..ada stail tersendiri:) tengs awk..

yunZ said...

most welcome dude :)