Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Jun 23, 2011

SAYANG..perlukah ada sebab?

hai gades comel n jejaka cute !

kebanyakan orang mesti tanya "kenapa kau sayang aku hah?"

aloh..da orang tu nak sayang kau bersyukurla. banyak songeh lak. tak sayang kang menanges lak. sebenarnya sayang ni tak perlu ada sebab. aku sayangkan kamu sebab aku sayang lah. diri sendiri pun tak tau kenapa boleh sayang dia tapi yang pasti memang betul sayang. ye, memang semua benda yang kita buat ada sebab.. tapi sayang ni perkara subjektif.tak perlu sebab. hati dah sayang maka terima saja.


aku terima kau sebab diri kau maka sama jugak dengan aku sayang kau sebab diri kau. so tak perlu tanya or ragu kenapa aku sayang kau. ah bosan !

okay okay. sekarang tokey nak tanya kau balik..mungkin tokey boleh pakai jawapan kau bila ada sesiapa tanya soklan camtu kat tokey.kahkahkah.

KENAPA KAU SAYANG DIA ?


notajari: korang sayang aku tak ?

11 komen kam0o:

Pendamba Mawar said...

perlu?tak perlu?hurm..

muhamadsufian89 said...

baru kenal. takleh nak sayang lagi. hehe

yunZ said...

mawar : hurm..

pian89: hahaha..takleh eh?

Pendamba Mawar said...

xperlu la... jawab pesoalan tu wa sayang lu la..haha

yunZ said...

kahkahkah..tengs ..malu..hahhaha

Mr AnOnymOUs said...

salam..dtg mencelah ckit:)

uhibbukum fillah~ tu lah jwpn Mr AnO klu org tnya Kenapa Kau Sayang Aku??

ksh syg ntra shbt xde slhnya, cuma blndskn pdNYA:)

uhibbukum fillah : cinta@syg kamu sume kerna Allah

yunZ said...

tengs mr an0 :)

MistaZaharin said...

hoho.. tiap bende kat dunia ni ade sebab laa.. kerana Allah taala.. kalau bukan sayang kerana Allah taala la yang membuatkan banyak baby terbuang.. =)

yunZ said...

tengs mistazaharin :) u r ryte :)

AL AZRUL said...

Kenapa syg dia???
-krana dia brhk utk trima ksih syang dan brhak utk d beri ksih syang...:-)

yunZ said...

azrul: sayangi tanpa harapkan balasan tu juga terbaik kan?