Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Jun 19, 2011

Sayang Dia Rapat Rapat

heeyoo..lalalala..jom dance ikut rentak lalalala..

Hari ni yun rasa hepi sesangat n dah berkali kali yun pikir nak buat entri ni. Mungkin entri ni tak membawa maksud yang mendalam diri korang tapi hati ni tacing tau. Aku nak bagitau angpa semua yang aku sayang gila sayang ketat ketat kat dia.

Keistimewaan dia :


Pembersih
Tak merokok
Rajin gila
Pandai masak
Pemurah 
Manjakan aku
Penyabar 


Nak tau siapa? Kalau takmau tau pun aku nak gitau jugak ! ABAH haku tuh. Even aku selalu kena marah tapi tu sermua salah aku. Tapi yang paling aku bangga sekali dengan abah aku tentang semua kehebatan dan kebaikan dia. Syukur tuhan aku dilahirkan daripada benih dia n mak haku. :)

Even umur haku dah mencecah 20-an tapi haku rasa macam  udak bawah umor lagi. Haiip. Jangan nak kutok haku. Tau la haku kecek. kahkah. Haku ingat la first time haku start keje part time abah haku pergi tengok haku kat tempat kerja. Kalau haku nak naek bas sanggup tunggu sampai bas datang even dia dah lambat pergi kerja. N kalau nak cerita memang banyak lah lagi. Kang haku termalu sendiri pulak.

Tapi yang pasti abah haku tak manjakan haku n adek adek haku ngan harta benda. Memang dia mampu nak bagi tapi jangan harap. Beliau sangat tegas n akan suruh kami berusaha dengan sendiri. So sempena Hari Bapa ni haku ingat nak seleb sekali dengan birthday mak haku yang jatuh pada 20hb Jun. Yeah ! :D

N haku nak cari calon pasangan hidup yang ada ciri ciri macam abah haku. Kalau tak banyak sikit pun jadik la. Kalau jumpak haku sendiri yang pergi masuk meminang jejaka tersebut. Kahkahkah.

SELAMAT HARI ABAH..ABAH !

YUN SAYANG ABAH !

2 komen kam0o:

yunZ said...

sayang abah erat erat :)