Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Jun 26, 2011

Kasih Insan Misteri

 Epy weekend sayang's'         

          Pernah tak engkau alami situasi ni. Di mana suatu saat kau tengah bersedih dan berduka, tetiba entah dari mana muncul seseorang yang datang temani kau n merawat segala kepiluan hati kau. Masa tu kau sangat bersyukur. Hadirnya seseorang yang menyapu air mata kau dan hilangkan segala rasa sendu di jiwa kau.

               Setiap saat kau nantikan insan misteri ni. Setiap berita yang dia khabarkan membuatkan hati kau lupa segala kedukaan yang kau alami. Kau rasakan tanpa dia hari hari yang kau lalui tak sempurna. Dunia berhenti berputar. Resah. Dan kau rasakan ingin lalui semuanya bersama si dia.

               Kau selalu rindukan dia. Belaian kasih yang dia curahkan membuatkan kau tersentuh. Sikapnya yang penyayang, genggaman jiwanya dan segala galanya tentang dia. Rindu. Kasih. Kau terima ketulusan jiwanya.

credit :  bagai gula gula hati

               Saat kau rasakan hati kau telah terubat, dia pergi meninggalkan kau. Jauh. Hati kau bingung. Kau rasa takdir telah tertulis yang kau akan dipertemukan dengan dia. Tapi tanpa kau ketahui takdir itu juga yang telah memisahkan kau dan dia.

Hubungan mesra antara kau dan dia terjalin bagai kau dah kenal dia lama. Walau apapun kau rasa pertemuan yang seketika cuma sangat bermakna dalam hidup kau. Dan sampai saat ini kau masih terkenangkan dia.


Notajari : bersyukurlah dengan pertemuan yang sekejap cuma.

6 komen kam0o:

Anonymous said...

sape sayang's tu ek? huhu..cik yun sedih kah?

Anonymous said...

are u ok?

Anonymous said...

eh, jap2..sape sayang's awk tu?

yunZatie said...

ano: diz story is 4 publix ye.xda kna mgna dgn tokey.sekian :)

muhamadsufian89 said...

masih berhubung dgn si dia ke?? hehe

yunZatie said...

pian : siapakh si dia yg anda maksudkan..haku sendri beler.haha