Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Sep 11, 2011

Cemburu Kau Berbaloi ?

 Salam sejahtera untuk kamo J

liebe = love


Kau Bukan Gila Bila Kau GilaCinta -yunz

Kali ni entri haku bukan untuk menangkan sesiapa dan bukan juga untuk kenakan sesiapa. Nampak kan intro pun dah agak sereyes.Dan haku bukan nak bercherita segala isi hati dan rahsia.

Kamon. Kamon.

Cemburu itu harus, perlu atau wajib ada. 

Itu persoalannya.


  cos cinta + cos rindu = 2 cos (jiwa +hati) ≠ cos ( benci - cemburu )
              
                           

Kau nampak equation tu kan.

Kau paham?
Kau mengerti?

Rindu.

Perlu.

Biarkan masa yang tentukan semua. 

Cemburu. Tak perlu.

Kenapa.

Kerana dia cintakan kau. Kau cuma perlu yakini hati kau.

BenciTidak perlu. 

Kenapa.

Hari hari dia cintai kau.

Dia mahukan kau.

Di hati masing masing terukir nama kau dan dia.




notajari : watahel. punya susa nak buh tajuk entri ni

9 komen kam0o:

Heziqa Yoo said...

guwa tak belaja equation tu time cikgu addmath ajar..demm!mesti time tu guwa ponteng..HAHA

yunZ said...

lu rugi der..markah tinggi tu 18markah tu

haikalblank said...

rindu itu bayaran untuk mendapat cinta. cemburu itu cukainya dan cukai memang menyakitkan hati. HAHA

Heziqa Yoo said...

hahaha..rugi besar tu der..nyesal guwa ponteng..haha

yunZ said...

haikal : aku tau la skang tgh hot sal tax..kambeng tol..haha

heziqa : mmg ko rugi der

Ridhwan said...

macam mner nk guna rumus diatas tu? huhu

justcallmeanis said...

waaa dasyat equation tuuu :D

yunZ said...

ridhwan : celup dalam tepung then minum..ngeh2

anis : subjek killer addmath ni

Puteri Biru said...

cemburu di hati takpe, jangan cemburu then mengamuk tak memasal udah ler