Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Aug 26, 2011

Blogger Berduet Dengan Rossa

Salam sejahtera untuk kamo.

PUBLISITI
POPULARITI
MENCAPUB

Itu antara istilah yang sering mulut dan gigi dok sebut sebut. Perlu ke benda ni?

Sekarang ni ramai orang yang nak jadi femes. Bangga kalau ada peminat atau pengikut masing masing. Dan diorang eager untuk tonjolkan kelebihan dan bakat diri. Tu kata kaunselor dekat tivi. Tak kisahlah macam mana cara diorang nak femes. Asalkan orang lain tahu kewujudan dia.

Sebab tu sekarang ni banyak nye produktiviti pengeluaran artis dari kilang yang dapat sijil iso dari peminat tanah air. Dan dengan tak malunya haku mengaku haku tak kenal pun retis yang wujud ni. Maaf.

Haku akui haku teringin nak jadik femes. Tapi bukan lah femes macam retis kita bukan juga femes macam blogger yang lain. Aish tak tercapai rasa kalau nak jadi macam diorang. Cuma mampu berangan sendiri.

So, apa yang haku buat adalah masuk dalam jamban menyanyi lagu yang entah betul ke tidak liriknya. Dengan penuh feeling layan lagu tu.


“…..ayat ayat cinta bercinta, cintaku padanya…”

Tetiba tersenyap sendiri.  Tumpuan untuk tujuan utama terganggu.
Mula lah nak bermonolog dalaman.
-
-
-
-
-

“sedap jugak suara haku, macam rossa..huhuuu!”

Shitt. Boleh pulak berangan femes macam rossa. Rosak rosak.

12 komen kam0o:

haikalblank said...

untung baru nyanyi tak sampai sebaris. haish...haha

yunZ said...

haha..memang untung..rosak rosak.

Nyamuk Terbang said...

nynayi dlm jmban
huahuahua

Umie Artoqiemie said...

mesti suara kau power kan.. nak dengar2 :P

kuntakinte said...

slau nyanyi dgr suara je..ni siap ada bau lg..mmg terbaek

yunZ said...

nyamuk : itu je yg termampu..haha

umie: haruslah..kena bayaq lu..mahal suara aku :D

kunta: kahkahkah..pakej tu

hafizudin said...

setakat ni gua belum pernah nyanyi masa berak.haha!

yunZ said...

kahkahkah..gua spesel bro

Pendamba Mawar said...

fuh..lom sebaris da cam rossa..law habiskan mau rossa bersara terus.haha

muhamadsufian89 said...

bukan suara je macam rossa, muka pun dah nak macam rossa aku tengok. haha

an nyek said...

hahaha..tp seyes la...artis skunk yg mcm mee segera nie, tak leh pki pon...emm...sume nk giler popular...nk kejar glamer...smpi snggup tru copy cat pon ade...demm..hehe

yunZ said...

pendamba : kompem..bagi can je tu

sufian : eh! aku lagi comel pada rossa la..haha..rosak rosak

an nyek : haha..tau x pe..gila byk..bosan kot