Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Aug 21, 2011

Muka Adalah Paling Seksi Masa Sedih

Salam Sejahtera untuk kamo.


Sumber : warna kekecewaan

Pemikiran minda yang berselirat akan diluahkan oleh expresi muka yang sangat annoying. Seksi?
Ouh sentap.


Sigh. =_='
Masa tu cuma mampu mengeluh.


Bagi ampa yang tengah sadis jangan putus asa. Berjuang. Fight for your love. Ampa tak ditakdirkan hidup dalam gelap. Masih ada sekelumit cahaya kat hujung jalan nun. Tapi tak payah nak sadis sangat la kot. Suatu hari ampa akan tersenyum dengan peristiwa sadis ni.

Lagipun kalau ampa tak ditakdirkan dengan dia mungkin ada pengganti yang lebih ohsemm! Berbaloi baloi tuuu~~. Hidup ni penuh warna tapi jangan salut dengan warna duka okeh.


'Quittin's out of the question. When its get tough, gotta fight some more' - Cheryl cole


Cuba ampa tengok muka ampa kat cermin kalau tengah sadis. Seksi ke?
-
-
-

Burok gila !


17 komen kam0o:

kim heeruul said...

muka gua lebih seksi apabila gua senyum..keh keh keh..^^

yunZ said...

lu seksi meyh..jangan seksa suda..haha

Iffah Afeefah said...

tkjut gk


ngt seksi

sekali seksa huhu

yunZ said...

iffa: kalo la sedih tu seksi da lame da wat muka sadis ari2

AesyaZealous said...

wlupun wa tak nanges, muka wa tetap xseksi..haha!

yunZ said...

aesya : lu tetap seksi bagi gua..haha

pendamba : eh? bukan comey ke? haha

kuntakinte said...

muka tak bleh blah..bl nangis beb..

yunZ said...

umie : sexy kau memang da bomb..euww~~

kuntakinte : itu yang pasti der

cik faten said...

heheheh... singgah... walau macam mane pon nangis itu perlu jugak... nak membuang segale yang terpendam dalam jiwa... tapi jangan la berlebihan sangat.. bute mate kang...

yunZ said...

faten : betul 2..jgn ngis sampe tersembul bijik mata tu

kunci locker said...

seksa i tgok muka i kat cermin masa sedih..wakakakkaa...

yunZ said...

eh bukan lu seksi ke masa sadis? haha

meaw said...

muka meaw seksi bila tengah marah,haha *boleh terima tak?haha

yunZ said...

haha//seksi sgt la meaw :P

Akito Boron said...

eh, seksinye (dlm hati kate tak)