Since the expressed ideas may challenge your views and may cause you mental harm, you agree that you shall defend, indemnify, and hold harmless the author against any and all demands, expenses, losses, and lawsuits that may arise in association with your visit. Leave now or read at your risk.

Aug 18, 2011

Blogger dan Artis Kahwin Lari

Salam sejahtera untuk kamu.

Ampa kenal tak Shahrul Anuar ? Mesti ampa tak kenal. Sadis sungguh. Meh la jenguk site dia jap. alkisah gini....
-
-
-
-

“percaya tak kalau suatu hari nanti haku akan kahwin dengan dia?”

Dengan muka seriyes haku tanya kawan haku yang khusyuk buat kerja. Dia menoleh. Geram agaknya dengan soalan tu.Haku tanya  dia lagi.

ni masa haku date ngan dia

“ percaya tak haku akan jadi bini dia. Tapi jangan risau haku punya majlis buat kecik kecik je. Maklumlah haku tak nak jadi lebeh pemes.”

Kawan haku pun melayan. Kesian agaknya tengok haku.


“ percaya sangat sangat aih. Nanti majlis sebelah anuar nak panggil media tak?”


Yes! Dah ada respon. Dan haku jawab dengan yakin dan pasti.

kami pernah gadoh pasal ni.

“ Tak. Kami kahwin lari” dengan muka yang masih seriyes.


Dan kawan haku cakap


“ Bongok. Kau memang ada bakat jadi pelakon. Muka nak seyes”



"i mengalah demi fan u"
Demm. Hape tak layak ke haku jadi bini Anuar Zain.

Cis.

9 komen kam0o:

kim heeruul said...

baik lu kawin dgn gua..hahaha

yunZ said...

lu punya awek korea nak campak mana der

Umie Artoqiemie said...

kawen kat siam ngan anuar zain mesti best an? hahaha

yunZ said...

haha..bez la jugak..tade nak hantaran2 ni.,..jimat dwet skit..kahkahkah

AesyaZealous said...

waaaa nk kawin dgn anuar zain.. hohho

yunZ said...

PAKJOE : TENGS

AESYA : TU AI PUNYA..HAHA

Puteri Berangan said...

hahhaha lee min hoo lgi best lah.. hahaha

yunZ said...

haha..ai punya lah! :P